dinsdag 30 april 2013

Kantje

 Dat heet 'mooi net niet met de hakken over de sloot'. 'Natte voeten', dus en niet dat gewenste halve metertje meer met een voorwaarts valneiging. Nee, dit gaat nog achterover ook, als ik zo mijn water check. Iets van inspiratie is in geen velden of wegen te bekennen. En dat het zo spetterend goed met me zou gaan, dat het schrijven vergeten wordt, kan ik niet bepaald zeggen. Het weer is niks, mijn stemming naadje, motivatie op vakantie en mij vergeten, kortom niks nieuws onder de ontbrekende zon. Tijd om mezelf uit te laten. Zien dat ergens in het systeem iets in beweging kan worden gezet. Sturing, stimulerende aandacht, surrogaat nut, instant motivatie. Ach, gewoon laten gaan, ergens blijf ik wel weer achterhaken. Zie het in mei wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten