donderdag 21 maart 2013

Keuzes

 Is de tijd gekomen voor het volgende rondje knopen hakken?? Ga ik verder een beetje existentieel in mijn ziel zitten pielen of ga ik me ontfermen over de in's and out van het opstarten van een grote tuin?  Verdiep ik me in andermans schrijfsels of gun ik me eindelijk de discipline de boel zelf bij elkaar te verzinnen? Verleggen we accenten of gaan we bakens verzetten?? Gaan we een beetje tutten met de handen in de aarde of blijven we worstelen met onself?

 Ik denk, dat het minder en toch meer wordt. We gaan verder met uitsplitsen en gooien het resultaat voor het gemak op de grote hoop. Hoe heet dat ook weer? Precies, diversificatie. Coke met smaakjes, waarbij ik de coke ben èn de smaakjes bepaal. Ooit gemaakte opzetten krijgen langzaam hun zin. Kijk er naar uit en huiver alvast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten