donderdag 30 augustus 2012

Droom

 Wat is gaande geweest gisteren? Kan me iemand ff bij kletsen? De-briefen? Ik heb al in mijn arm geknepen, mijn hoofd tegen de muur gebonkt, het ontbrekende aantal flessen gecontroleerd in de keuken en de logs van de Pc op vreemde activiteiten. Niks oogt anders dan anders. Alles is zo normaal als normaal kan zijn. Waar komen dan die rare stukjes in mijn blogs vandaan?

 Slip of the keyboard? Mentale ongesteldheid? Een Boulevard momentje? Ontkennen werkt enkel bevestigend dus dat kan ik nalaten. Het geschrevene snijdt hout, dat leidt geen twijfel. Het dubieuze is dat het er staat. Er wordt een huid verkocht terwijl de beer nog vrolijk in het bos dartelt. Dit heet hoog spel. Een beetje bluffen kan geen kwaad maar tegen het leven overspeel je snel je hand.

 Ik weet mijn plekje. Is me uit den treure getoond in de laatste jaren en daar trek ik me terug en geniet verder in stilte, hoewel ik matigheid niet kan beloven. Langzaam en gestaag vraagt de vooruitgang. Diesel on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten