zondag 3 juni 2012

Terras

"Voel je dat ook?"
"Wat een prachtig uitzicht."
"Het zit echt goed."
"Zou vanmiddag wel zo'n koe willen zijn."
"Ik geloof, dat we het moeten doen."
"Wat zit je nou allemaal te voelen?"
"Het is zo helder als wat."
"Dat geloven heb ik al een tijdje geleden afgezworen."
"Je hoeft er maar rond te lopen."
"Heerlijk, helder maar aub geen Heineken!"
"Zeikert."
"Het heeft wel wat, moet ik toegeven."
"Het voelt als thuiskomen."
"Wat ben je weer royaal vandaag.
"Dat voel je toch gewoon."
"Daar heb ik regelmatig een nare smaak aan overgehouden."
"Ik word daar blij van."
"Brand is toch stukken beter te verteren."
"Luister nou 'ns."
"Wat ik niet allemaal voel."
"Maar ..."
"Vooral onder in mijn rug."
"Hè, hè."
"Waar wil je nou eigenlijk heen?"
"Laat maar zitten"
"We hebben het toch besproken."
"Hopeloos."
"Leg nou 'ns uit."
"Voel je dat dan niet?"
"Vast"
"Grrrrrr, ik doe je wat."
"Dat voelt niet goed."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten