zaterdag 18 februari 2012

Zucht!

Wat een genot is dat. De zon op je toeter. Eindelijk kunnen een paar lagen afgepeld. Mouwen opgestroopt en genieten van een uitzicht, dat ook na ruim tien jaar niet wil vervelen, de heerlijke zonne-energie, een bak leut en twee intens tevreden honden aan mijn voeten.

 Nu mag wat mij betreft de tijd een pas op de plaats maken. Laat ie ff vrijaf nemen en daarbij alle tijd van de wereld nemen. Met wat kleine correcties in de vormgeving zou ik hier nooit genoeg van krijgen.

 En als ik nu van al die kleine extra's, die ik nog als aanvullend weet te verzinnen, er slechts één zou mogen kiezen? Wie of wat valt deze gunst ten deel??

 Dan vallen krant en boek af, verbleekt de nood aan een Apple Airbook en scoren ook culinaire geneugten maar matig. Ik twijfel. Een eindeloos stromende fles goed gekoelde droge Champagne van excellente kwaliteit of de mogelijkheid van een aangename conversatie met bijvoorbeeld een mooie vrouw. Dub, dub, dubio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten