zaterdag 25 februari 2012

Ontbijt

"Ik wil fietsen"."
"Katrien niet zo zeuren, aub."
"Komt d'r nog wat van die koffie?"
"Kijk ff of de reacties binnen zijn. Wil je?"
"Ik wil fietsen."
"Ik heb best lekker geslapen vannacht."
"Die afslag net voorbij de buren. Is die nou te doen?"
"Als ze vandaag die bevestiging geven, zou me goed uitkomen."
"Moet die mok werkelijk helemaal gevuld met melk?"
"Ik word gek van die hond."
"Je zou het moeten drinken."
"Beetje modderig maar verder wel te doen."
"Met de lunch wordt het niks zo."
"Oooo God, het mag toch niet waar zijn."
"Ik ga zo echt fietsen."
"Lekker bakkie."
"Moeten de honden nog naar buiten?"
"Lunch? Waar heb je het over?"
"Wil jij de honden doen, ik moet me nog omkleden."
"Het zou me toch wat waard zijn, als ze het snapten."
"Zouden die troela's van laatst er weer zijn?
"Ik moest mij fietskloffie nog aan, toch?""
"Ach"
"Nee, niet weer, aub."
"Wat maakt het uit?"
"Gelukkig, dat ik net alles had opgeslagen."
"Hmmm, ik heb nu zin in de lunch. Schiet op!"
"Ja, ja."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten