maandag 9 januari 2012

Slaap

(03/11/2008) Met uitzondering van een kleine pauze om half drie doorgeslapen tot voorbij vieren. Druk gedroomd o.a. iets over een optreden van drie artiesten (volgens mij bekenden) dat verstoord werd door een vierde, die er normaal gesproken bij zou zijn maar nu niet kon en had beloofd na het optreden zijn spullen pas te komen halen. Nu deed hij dat gedurende het optreden waardoor iedereen van slag was, alles in het honderd liep en hij zijn gewenste aandacht kreeg …..

 Vanaf vier uur, half vijf wakker gelegen tot na zessen. Kalm, rustig, stil, ontspannen, tegen de slaap aan met een zwaar gevoel in mijn benen. Ademen ging kalm, diep en zonder belemmeringen en af en toe ging een rilling door mijn lijf. Ik voelde me ontzettend tevreden zo kalm en niet alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten