zondag 26 maart 2023

Suf

 11:03, ochtend wel te verstaan, en ik schrik wakker achter mijn Pc. Net drie uur boven water. Surfen op het internet is blijkbaar een danig slaapverwekkende bezigheid. Zou anders niet weten waarom het meestal achter de Pc is en dan nog zo vroeg in de dag, dat ik domweg in slaap sukkel. Heeft niks met het terug zetten van de klok te maken. Itt de vele mensen die daar last van schijnen te hebben, is voor mij de klok het enige wat telt. Kwart over acht is kwart over acht en niet kwart over zeven omdat dat gisteren zo was.

 De voorspelde miezer van vannacht was domweg een stevige en niet bepaald korte plensbui. Dus die tuin gaat zeer ws niks worden. Kan de ochtend nog zo prachtig zonnig zijn. Moet dat nog ff checken. Denk dat mijn benen niet rouwig zijn als het urenlang gehurkt of geknield bezig zijn niet door gaat. Heb dat de afgelopen dagen proberen te vervangen door een gebukte manier van werken, zoals de meeste mensen volgens mij in de tuin werken, maar onwillekeurig ga ik steeds weer door de knieën. Niks zo hardnekkig als gewoontes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten