woensdag 29 maart 2023

Onbalans

 Waar het fysiek weer redelijk functioneert, schiet het met het moreel niet op. Enthousiasme is ver te zoeken. Eerder de neiging om me terug te trekken in een hoekje of holletje en de wereld aan me voorbij te laten gaan. Kan niet. Ik weet het. Het weerhoudt helaas niet het regelmatig de kop op steken van de neiging om af te haken. Winterslaap. Het is er te laat voor. Dan maar een voorjaarsslaap of direct overschakelen naar de zomerversie. Een onbewoond eiland mag ook met voldoende eetbaars en drinkbaars. En een Pc. Een internetverbinding is niet eens nodig. Geen moeten, enkel kunnen mocht ik willen.

 Zien dat ik me met het staartje van de afwas weer enigszins op de rails krijg. Meer hoeft niet vandaag. Mag wel natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten