maandag 27 maart 2023

Inzakker

 Niet mijn dag. Moe. koud, koorts. Een pesterijtje of gaat het weer de verkeerde kant op? Een hangerige dag. Zelfs de afwas was me teveel. Met m'n duffe kop wel d'r op uit gegaan om mijn pillenvoorraad aan te vullen. De meid achter de balie zocht alle doosjes bij elkaar, paste indien nodig het aantal pillen aan en op het eind concludeerde ze, dat van een middel niet voldoende voorraad was.

 Dan denk je, doe me de rest en dan haal ik elders wat mist of kom over een paar dagen terug. Wat ze had was tenslotte al goed voor 2 mndn. Maar nee, iets met een ontbrekend nummer op het recept maakte dat het alles of niets was. Ze pakte alle doosjes weer bij elkaar inclusief die met het aangepaste aantal pillen en bracht alles weer waar het vandaan kwam. Het  kan aan mij liggen, maar dat was de verkeerde volgorde van werken. Gelukkig had een andere apotheek wel alles op voorraad. Zijn we weer voor 3 mndn ingedekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten