donderdag 30 maart 2023

Ontrouw

 Komende weekeinde is weer een F1-race (Australië) en die ga ik mooi niet kijken. Vier uur en zeven uur 's ochtends zijn de aanvangstijden voor training, kwalificatie resp. race. Om vier uur lig ik nog op één oor en drie uur later raap ik mijn zeven zinnen bij elkaar om met een deel van de honden aan de wandel te gaan. Misschien lukt het einde van de race bij de eerste koffie. Meen me te herinneren dat de races om en nabij de anderhalf uur duren. Zolang ben ik niet met de honden bezig.

 Vooralsnog loop ik 's ochtends maar één van de twee rondes en 's avonds soms ook. Volgende week zien of we terug kunnen naar het oude schema. Mijn persoontje de klos in de ochtend en Mariana aan het eind van de middag. Zeker is het nog niet. Wat mijn voeten/enkels/kuiten betreft is vooruitgang onduidelijk. Achteruitgang trouwens ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten