donderdag 2 maart 2023

Experiment

 Of het gaat werken is afwachten. Geen idee hoelang het spul nawerkt cq in je lijf blijft zitten. Vanwege het idee, dat de pijnstiller en ontstekingsremmer nauwelijks een bijdrage levert, het spul aan de kant geschoven. Het zijn geen paracetamolletjes. Tot nog toe is het verschil minimaal. D'r zijn zelfs momenten, dat het voor mijn gevoel minder is. Enkel de kuiten lijken strakker, maar dat was de afgelopen tijd iedere keer aan het einde van de dag.

Een slag om de arm lijkt me op z'n plek, maar inmiddels is het bijna 24 uur geleden dat de laatste pil mijn slokdarm is afgedaald. Wacht bovendien nog op een uitslag van de huisarts. Niet in de laatste plaats omdat de bedoeling me ontgaan is, net zoals het me niet gelukt is om de hanepoten van de diagnose te ontcijferen. Dat resultaat had voor mijn gevoel al binnen moeten zijn. Morgen aan de telefoon hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten