woensdag 19 december 2012

Vakantie

Tijd voor een break. Niet ééntje maar een hele serie passen op de plaats, als ...... als deze varkensstal uitgemest is. Afwassen natuurlijk, en wassen, maar ook weer een rondje opruimen, met de stofzuiger door het huis, swifferen en een natte final touch!! Eenmaal per jaar lijkt wat overdreven, maar dat kan ik wel naar mezelf verantwoorden. Als de kans groot wordt, dat je vuiler uit de badkamer komt, dan je erin gaat, kun je twee dingen doen: Wachten tot je vuiler dan de badkamer bent voor dat je erin gaat of zoiets voor de hand liggends als schoonmaken! Deze keer kies ik voor het minst fantasierijke alternatief. Dat wordt een stofzuigerzak haren, waar ik de honden niet de schuld van kan geven.

 Soms zou een kleine huisvrouwentic wel handig zijn. Wat dat betreft ben ik mijn studentenjaren nooit ontgroeid. Allez!! Een lap door de plee! "Zin in" zit d'r niet in, maar de noodzaak zie ik wel. Vandaag keuken, woonkamer en kerstboom, dan hebben we de eerste indruk alweer veilig gesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten