donderdag 20 december 2012

Heren

"En, Klaas?"
"Wat is, Chris?"
"Beetje tevreden?"
"Ach, eigenlijk is het niks meer."
"Gaan we klagen?"
"Nou, mag het eens?"
"Vooruit."
"Had dat VUT-aanbod nooit moeten afslaan."
"Granny power!!"
"Ja, ja."
"En plus, voor jou geen ander."
"Wordt tijd dat ze de boel fuseren."
"Ho, ho, ho, hoor ik wilde plannen?"
"Laat dat 'wild' maar zitten."
"Iets speciaals op het oog?"
"Neuh, gewoon niks."
"Je gaat het missen, wat ik je brom."
"Het zou me verbazen."
"Al die aandacht."
"Ach, cruisen in de caribbean, heeft ook wel wat."
"Waar is je gevoel voor traditie gebleven?"
"Traditie? M'n reet, met permissie."
"En dat wil fuseren?"
"Ja. Jaartje jij, jaartje ik."
"Ik zou me vervelen."
"Ach, zeurkous."
"Nee, echt."
"Jij en echt? Grapjas."
"Gaan we katten?"
"Nee, fuseren! En dat wordt tijd ook."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten