zaterdag 13 november 2021

Gezeik

 Met regelmaat geklaagd over mijn achteruitgaande conditie. Nou, volgens mij heb ik de 'nul' gehaald. Het is een in elkaar gezakt kaartenhuis. Wat ik deels wel herken, maar dan heb ik meer gedaan dan in bed liggen. Vandaag werk gemaakt van de kattenbak. Er zijn dingen die Mariana ontgaan, zelfs al rook je de ammoniak zo ongeveer in de slaapkamer.

 Zelden, nooit zo'n vuile, aangekoekte laag zg geurabsorberende kattebbakkorrels uit de cementmengbak moeten verwijderen. Nu piest onze kater dat het een lieve deugd is. Ligt volgens mij oa aan het voer. Spciaal voor gesteriliseerd. Sissi eet hetzelfde maar kan op eigen gelegenheid het huis verlaten en terugkeren.
 
 Voor zover de coleur locale. Dat werkje kostte me 5 étappes en tussendoor steeds op bed. Niet alleen de conditie ook mijn rug had er weinig zin in. Maar schoon dat de bak is ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten