maandag 29 november 2021

Feestaanloop

 Huishouddagje en me nog eens aan het maken van een cake wagen. Dat is tenminste de bedoeling. Rek- en strekoefening voor de bakactiviteiten in de aanloop naar de feestdagen. Daarvoor moet eerst ruimte gemaakt worden op het aanrecht. Het wordt tijd om het ruimen van het aanrecht weer iets definitiefs te geven. Het is alweer mndn improviseren. Teveel spul dat geen eigen plek heeft elders in het huis en eenmaal aangespoeld in de weg blijft liggen op het aanrecht.

 Bakken, ik heb er bijna weer zin in. Heb ook enige kilo ruimte in de buikregio. Kan me schuldloos bezondigen. Eerst maar eens checken of ik alle voor het feestgebak benodigde kruiden in huis heb.
 
 Het dendert in volle vaart richting de feestdagen. Gisteren de eerste adventszondag al gemist. In welke doos zit die adventskrans? Moet ik direct maar alle dozen naar beneden halen. Zit er ook aan te denken om dit jaar weer een keer de kribbe op te bouwen. Nog meer dozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten