donderdag 18 november 2021

Corona

 Raak! Covid! En nu?

 Voor het volgende ziekenhuisrondje moest weer getest worden en gisteravond werd ik gebeld met de mededeling, dat die test 'positief' was uitgevallen. Nu had ik al het idee, dat een week of twee geleden meer aan de hand was dan het normale fysieke gezeur. Maar sinds een week gaat het met de dag beter. Dus waar zit ik in het traject èn moet ik iets?

 Mariana loopt ook al dagen te kwakkelen. Minder onderuitgeschoffeld dan ik. Die klaagt gewoon wat meer. Beetje kuchen, beetje koorts, smaakverandering/-verlies maar nee, ze had gewoon geen Covid. Dat schijn je zelf te kunnen bepalen.

 Waar het vandaan komt mag Joost weten, maar het zat er natuurlijk een keer aan te komen. Ws van Mariana's schoolactiviteiten? Mijn supermarktbezoek? Mijn besmetting moet ergens eind oktober hebben plaats gevonden. Kan me geen extra verblijf onder mensen herinneren. Supermarkt, bouwmarkt, thuisbasis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten