vrijdag 19 november 2021

Corona_02

 Het positieve resultaat van de covid-test wordt schijnbaar ergens centraal aangemeld. Huisarts op de hoogte gesteld, die nog geen registratie kon vinden. Verder 14 dagen thuis zitten, meer is er niet, terwijl naar mijn idee ik het ergste al bijna 14 dagen achter de rug heb. Daar wordt geen enkele rekening mee gehouden. Ik weet niet of ik me zo netjes aan de regeltjes ga houden. Ik zie het verschil met afgelopen week niet en daarvoor was ik te beroerd om met regels overtreden bezig te willen zijn.
 
 Problemen, kleintjes zijn de was en de melkvoorraad voor in de koffie. Verder is het aan mij zolang ik achter mijn poort blijf. Mariana zou er goed aan doen om ook de test te doen. Ze moet al bijna besmet zijn en dat kan beter geregistreerd zijn. Van de nood een deugd maken. Volgens mij kunnen we ons dan, mochten we willen, vrijer bewegen, zelfs in restaurants, wat inmiddels bijna een obsessie aan het worden is voor Mariana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten