vrijdag 31 mei 2013

Ergerlijk

 Het blijft overduidelijk een brug te vèr. Waarom de neuzen niet een keer, slechts één keer, meer vraag ik niet niet, allemaal op het juiste moment in de juiste richting? Heb je weer iets van de smaak te pakken of tenminste de afkeer voldoende verdund, blijft het weer maar dwars liggen. Het is GVD geen maart. Morgen is het juni. Normaal gesproken zou ik al een keer of 4-5 gemaaid hebben. Dit keer ben ik in de tweede omloop blijven steken. IK, niet het gras!!

 Mijn motivatie verschimmelt en krimpt. Geen groei door stimulerende omstandigheden. In tegendeel. Als ik mijn poging tot een tuintje zie, word ik intens triest. Je zou er bijna een traantje door laten, maar het is nat genoeg, dus houden we het maar netjes droog.

 Zielig doen lost niks op, maar een beetje meer medewerking was dit jaar wel aardig geweest. Dat tegen de stroom in ploeteren is behalve strontvervelend ook knap vermoeiend. Maar we gaan maar doen waar we het beste in zijn gebleken en dat is volhouden en doorgaan. Ooit, ooit zal ook die hittegolf wel weer passeren, maar dan toch liever niet in december....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten