woensdag 29 mei 2013

Re-start

 De eerste serieuze meters met het machientje zijn gemaakt. Het is een zuipert, maar daar zullen we niet over kniezen. Nu hebben we hopelijk alles wat dwars kan gaan liggen gehad. Zou prettig zijn als ik werkelijk iets zou kunnen gaan doen met mijn herwonnen energie, al is het nog slechts zwakstroom. Hiertoe gaan we dit jaar een nieuwe kans geven. Daarvoor spreken we af, dat d'r

a. geen machines meer sneuvelen noch ander ongewenste maleur me stokken tussen mijn spaken propt,
b. het weer, net als ik, doet wat het doen moet,
c. mijn fysieke en mentale toestand in een saaie maar oerdegelijke rustperiode verzeild raakt
en
d. geen levensverstorende verrassingen meer plaatsvinden anders dan het opduiken van een serieuze koper.

Allez! Va votre corridor!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten