woensdag 29 november 2023

Stormloop

 Het interesse in de blog blijft overweldigend. Dank de laatste dagen, en nog steeds, stomen we deze mnd op naar een 'all time high'. In de jaren 2018-2021 weliswaar met regelmaat de 2000 pageviews/mnd aangetikt dank interesse uit Italiaanse hoek met een stuk of 100 pageviews om de andere dag. Inmiddels zitten we op 3,5 duizend bezochte pagina's en nog een kleine twee dagen te gaan deze mnd. Bovendien minder eenzijdig qua bezoekers.

 Je kunt je dan een hoop afvragen, wat ik een paar jaar geleden ook gedaan heb, maar verder dan oorsprong (VPN buiten beschouwing gelaten) en aantal kom je niet. Ben en blijf qua interesse ook erg dubbel. Wat zou ik meer willen weten? Woonplaats misschien? Maar wat zegt het als je dan plaatsnamen als Kumamioto of Rovaniemi ziet staan? Zou ook niet weten wat ik met reacties zou aan moeten. Kortom ik blijf lekker mijn inmiddels ruim 10 jarige gang gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten