zondag 19 november 2023

Bijkeutelen

 Zondag. Verstappen blijkt ook te kunnen winnen als ik niet kijk. Geen zin om vanochtend al om acht uur voor mijn Pc-scherm te zitten. Minimaal een half uur eerder het bed uit om de innerlijke mens te verzorgen. Daarvoor moet ik een half uur voor het opstaan mijn ogen proberen te openen èn open weten te houden. Alles kost tijd tegenwoordig. Daarbij gaat het fysiek al een tijdje heel redelijk. Achtien van de 22 races gewonnen. Dat kunnen er negentien worden en dan zit het er voor dit seizoen op. Een score die nauwelijks te verbeteren valt. Zelfs niet door Verstappen zelf.

 Kortom de dag in alle rust begonnen. Het wereldnieuws tot me genomen en bedacht of en zo ja wat ik van deze dag zou maken. Vooral kunnen maken. Wat dan feitelijk uitgevoerd wordt blijft een verrassing. Bijna vanzelfsprekend te lang voor het scherm blijven hangen. Uiteindelijk wel de keuken deels aan de kant geruimd en voorbereidingen voor de maaltijd van de avond getroffen. Veel snijwerk. Maar op tijd begonnen en meer verzorgd dan de inhoud van een blik of zakje uit de diepvries. Niks mis mee trouwens en vooral lekker snel. De verhouding tussen de tijdsinvestering van het koken en het feitelijk veroberen van de maaltijd is een stuk gunstiger dan als je de kok uithangt.

 Vanavond mezelf getrakteerd op het eerste deel van Dishonored incl twee DLC's. Alles voor een prikje. Kan ik de komende tijd mijn moordlust weer botvieren, al valt die de laatste tijd best mee. Afgezien van dat waarmerken-verhaal dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten