zaterdag 4 november 2023

Inleveren

 Moe! De tol voor de dag van gisteren. Een dag die 100% beter ging dan de voorlaatste keer, dat ik in Sibiu verwijlde. Had me het een en ander voor vandaag voorgenomen. Zie daar niet veel van terecht komen. Het weer kruipt langzaam richting herfstige omstandigheden. Ik heb daar op zich niet zoveel mee te maken. Toch stimuleert het als de zon schijnt en de deur open kan. Dat kan van de miezer van vandaag niet gezegd worden.

 Je zult in Gaza wonen of in de loopgraven zitten in het zuid-oosten van de Oekraïne. Dan ben je vast niet bezig met dit gezeur. Ik zie me in geen van beide situaties een serieuze tijd overleven. Ook zonder raketten van de Hamas of artillerievuur van de Russen lukt het me om vrgtkns te zetten bij de zin van mijn bestaan. Ik zou tevredener moeten zijn. Heb tenslotte nog een huis waarin goed toeven is en een bed ipv een thermomatje ergens in een modderige loopgraaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten