vrijdag 15 september 2023

Rampzalig

 Vrijdag. Marktdag. Voor de beweging, al had ik die met de honden eigenlijk al gehad, er naar toe gegaan. Vanzelfsprekend op het terras geëindigd. De groente voor het maken van zacusca was, denk ik, op het laagste prijspeil en werd groot ingeslagen. Aardappelen was een goede tweede. Nieuwkomer waren verse en gedroogde inmaakkruiden zoals dille.

 Op het terras begon zich iets inwendig te roeren. Desondanks nog naar de supermarkt gegaan. Daar begon het inwendig bibberen over te gaan in ordinair trillen. Het deed me denken aan hoe dit alles een paar jaar geleden begonnen is, ver voordat ik er werk van ben gaan maken. Iets oppakken, om in de winkelwagen te leggen, vereiste concentratie.

 Thuis in bed gekropen. Nauwelijks een uur later zat ik tegen het menselijke kookpunt aan. Waarom? Waardoor? Na een paar uur slaap nog steeds ruim boven de 38 en een paracetamol genomen. Zweten is het vervelende gevolg. Een paar uur later terug op normaal, maar gesloopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten