dinsdag 4 juli 2023

Onwillig

 Na de lome dag van gisteren iets meer leven in mijn brouwerij. Het is jammer, dat het opstarten steeds weer zoveel tijd kost voordat van enige souplesse in het systeem sprake is. Gisteren de wereld voor het grootste deel van de tijd in standje 'Horizontaal' aan me voor laten trekken, vandaag gaat het iets minder hopeloos.

 Nu zou het toch zo ontzettend prettig zijn als in een enthousiaste swung de liggen gebleven zaken aan gepakt zouden worden. Het is echter meer een verdwazing waarmee ik om me heen kijk en me afvraag wat de bedoeling van dit alles is. Een soort van wil is er ergens wel. Maar zelfs die vrgt zich af wat de zin van enige inzet zou zijn.

 Dit duurt alweer langer dan me lief is en het heeft er alle schijn van, dat het einde nog niet in zicht is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten