vrijdag 14 juli 2023

Klappen

 Een nacht die ik niet zo snel zal vergeten. Onweer van middernacht tot ergens in de ochtend. Twee buien die beide over Coves heen trokken en de tweede een paar klappen gaf die me ineen lieten krimpen. Dat heb ik toch niet zo snel. Als die niet recht boven of direct naast ons waren, weet ik het ook niet meer. De donderslagen leken een huis doormidden te breken. Wat een geweld. Wat een natuur.

 Een derde passage bleef gelukkig uit. Nog net een paar uur slaap mee kunnen pikken. Geen luxe als je je toch al zo moe voelt na een min of meer normale nacht. Of de dag vandaag actiever was geweest, als het onweer me niet zo bezig had gehouden, is nog maar de vrg. In elk geval een beetje bezig geweest vandaag. Da's vergeleken met gisteren een vooruitgang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten