maandag 2 januari 2023

Proberen?

 Dus nu maar een aangename nachtrust in mijn hoofd zetten en morgen als dag zien van allemaal kleine, 'leuke' klusjes? Het is wat volgens mij onder de noemer 'Jezelf voor de gek houden' valt. Als het werkt, werkt het, maar het is gegarandeerd zonder garantie.

 Afgelopen nacht wilde iets of iemand me de aanzet tot een verhaal aanreiken. Niks geen beelden. Er werd tegen me aan gepraat. Dat was niet verkeerd. Helaas bleven een aantal mogelijk lijnen achterwege. Precies waar mijn kracht het laat afweten. Zoveel aanzetten tegengekomen in mijn leven. Het heeft zelden of beter nooit iets serieus's opgeleverd.

 Met die nachtrust valt het trouwens al tijden aardig mee. Geen hallucinaties of kleurenspektakels meer (Ff afkloppen!!). Enkel nog die dromen waarin snoepjes, papiertjes of ander klein spul moet worden opgeraapt en elders neergelegd. Vermoeiende toestanden, die dagen kunnen kosten voordat ze geheel zijn verdwenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten