zondag 7 januari 2024

Licht

 Gisteren na dagen kijken en googlen de koplampen van de kever weten te verwijderen om de lampen te vervangen. Het terugzetten wilde naar mijn idee niet echt lukken. Hoewel in feite slechts op één manier mogelijk, wilde eentje naar mijn idee niet perfect terug. Weer d'r uit en weer d'r in.
 
 Na een paar pogingen de boel de boel gelaten. Voelde me te beroerd om door te zetten. Vandaag alsnog geaccepteerd dat de rechter koplamp niet naadloos aansluit op de carrosserie, nadat het ding is terug gezet. Misschien het resultaat van de klap die Mariana ooit op die kant heeft gehad. Had ik meer aandacht moeten besteden aan de situatie, voordat ik de boel demonteerde? Ik betwijfel überhaupt of die hele vervanging nodig is geweest. Het was het stadslicht dat het niet deed en blijkbaar wordt dat aangestuurd door dim- resp. grootlicht maar is een aparte lamp. Aan de vervangen lampen kan ik geen manco ontdekken, maar het stadslicht doet het weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten