donderdag 4 januari 2024

Inkringen

 Een stap dichterbij. Twee van de drie vaccins gevonden. Word er niet vrolijk van. Het moment, waarop de opname geprikt kan worden, komt steeds wat dichterbij. Was het een aanstaand vertrek naar een vakantiebestemming zou van de huidige terughoudendheid ongetwijfeld geen sprake zijn. Het is misschien vergelijkbaar met de eerste keer weer vliegen na tientallen jaren enkel per auto naar verre oorden te zijn getogen.

 Kan me niet herinneren of ik er toen voor het moment spontaan religieus van ben geworden. Wantrouwen deed ik de boel des te meer. Voordeel van deze keer is, dat ik het minder bewust zal meemaken .... dus ook niet zal merken, als ik niet meer wakker word. Wat niet betekent, dat ik me er minder druk om maak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten