vrijdag 22 december 2023

Circus_02

 Waar het maandag voor mij de bedoeling was om de koe in alle rust bij de hoorns te vatten, dachten de heren medici daar anders over. Mn de chirurg leek diezelfde middag nog het mes in mij te willen zetten. Ho, ho, ho. Geen gesnij voordat mij de hele procedure helder is en daar schort het nog steeds aan. Weinig concrete situatie gerelateerde info. Ja, het gaat me 3-4 dagen kosten met een duidelijke slag om de arm. En dat betreft enkel de chirurgie. Verder iets met vaccins die ws niet te krijgen zijn en dan iets met vervangende pillen, het vervangen van gebruikte medicatie en vooral snel bellen in het begin van het nwe jaar om de operatie vast te leggen. Ik weet niet. Ik word niet enthousiast van de stroomversnelling waarin we terecht zijn gekomen.
 
 Er wordt door de heren een hoop als vanzelfsprekend aangenomen, terwijl mij door de overval niet alles duidelijk is geworden. Een tweede info-ronde is nodig om wat en wanneer ondubbelzinnig op een rijtje te krijgen. Geen zin in misverstanden en/of improvisaties op het laatste moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten